Oprawki okularów – najważniejszy wybór życia

Każdy chce ładnie wyglądać. Dlatego kobiety zaczytują się w blogach kosmetycznych i czasopismach kobiecych, odwiedzają regularnie fryzjera lub kosmetyczkę oraz chodzą na zakupy. Oprócz torebek, butów czy makijażu ważne są też okulary przeciwsłoneczne (takie jak te na przykład: https://eyewear24.net/pol_m_Okulary-Przeciwsloneczne-386.html). Damskie powinny być dostosowane do kształtu twarzy. Muszą przesłaniać mankamenty i dodawać charakteru.

Jakie są najpopularniejsze kształty okularów w ostatnich latach?

Markowe okulary przeciwsłoneczne to podstawa

Autor zdjęcia: Randa Nichole

Kocie – obecnie uważane są za najbardziej kobiecy kształt i z pazurkiem. Z tych powodów wiele kobiet decyduje się na takie okulary. Oprawki te zdobyły popularność Marylin Monroe. W latach 60 wszystkie kobiety nosiły takie okulary przeciwsłoneczne. Sklep i firmy optyczne wychwyciły ten motyw i uczyniły kocie kształty trendami sezonu. Bezramkowe – inaczej okulary wiercone lub patenty. Oznacza to, iż oprawka posiada tylko mostek z noskami oraz zausznik. Całość jest połączona za pomocą śrubek. Takie oprawki są polecane osobom, które nie chcą afiszować się okularami. Pasują do osób o delikatnych rysach twarzy. Okulary bezramkowe są lekkie, lecz wymagają podwójnej ochrony i zadbania. Wayfarer – przedstawiciele Ray Bana. Nazywane są też kujonkami. Zapoczątkowały w latach 60 XX wieku modę na lekkie oprawy plastikowe. Wróciły na piedestały w ostatnim dziesięcioleciu, po metalowych i bezbramkowych oprawkach. Pasują każdemu. Teraz markowe okulary przeciwsłoneczne – a dokładnie ich podróbki zapełniają bazarki i hipermarkety. Dlatego nie są symbolem luksusu chyba, że kupujesz je w salonie Ray Bana. Aviatory i lenonki – zaraz po Wayfarerach są oprawkami, które da się najczęściej spotkać w sieciówkach i supermarketach.

Comments are closed.

© Grajewia